Uludağ Diagonal (Rampa) Tırmanışı

Faaliyet: Uludağ Keşiştepe Diagonal (Rampa) Rotası

Zorluk: PD

Ekip: Sönmez Erkaya, Mutlu İnan Akdağ, Ahmet Çiğdem, Burak Serter

Teknik Malzeme: İp, perlon, sikke, takoz, ekspres, kask, kazma vs.

02 Aralık Cumartesi öğleden sonra İstanbul'dan hareket ederek akşam saatlerinde Bursa'ya vardık. Bursa'da il temsilcimiz Mustafa Akdemir tarafından karşılandık, kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum. Akşam yemeğini birlikte yedik ve Uludağ'a doğru yola koyulduk. Çekirgeyi tam geçmiştik ki arabamızın bagajı açıldı ve çantalar yola saçıldı, trafik arap saçına döndü. Çantaları toparladık yola devam ettik. Bu olay dışında faaliyet boyunca herşey güzel gitti. Hava açık, gökte dolunay Uludağ oteller bölgesine vardık, arabayı bıraktığımız yerden yürüyüşe başladık, dolunay sokak lambası gibi gökte öyle parlıyordu ki kafa lambalarımıza ihtiyaç duymadan 1,5 saatlik yürüyüşle volfram tesisinin 200mt güney batısında kamp kuracağımız yere ulaştık.

Planımız Ağrı kuzey faaliyeti öncesi kar buz miks antremanı yapmaktı ancak buz pek bulamadık. Oteller bölgesine doğru görmeye başladığımız kar kümeleri beni umutlandırmıştı ancak kamp yerine kadar artan kalınlıkta kar olmakla birlikte krampon kullanacağımız bir zemin oluşmamıştı. Birşeyler atıştırdık ve çadırlarımıza çekildik, sabah uyandığımızda hava ağarmak üzereydi, çadır içi sıcaklığı 1.5 dereceyi gösteriyordu. Kamp yerinden gündüz gözü rotayı inceledik, çantalarımızı yüklendik ve yola koyulduk. Rotanın altına ulaştık. Tırmanışa başladık, lider Sönmez arkasında biz. Genel olarak diyebiliriz ki istasyonlar dışında çok fazla alet kullanmadan, birkaç sikke ve takoz ve daha önceden çakılmış sikkeleri kullanarak iki ip boyu (2X60) ki ipleri her seferinde sonuna kadar kullanarak rotayı tamamladık. İki ip boyunda da Sönmez Hocamız lider gitti, arkadaşlarımız ipe prusikle girdiler ve ben aletleri toplayarak artçı geldim. İkinci ip boyunda kilit bizi biraz zorladı, slab yüzeyde kullanılan sikkeyi bizim olduğunu düşünerek canla başla uğraşarak söktüm, bizim değilmiş... yukarı çıkınca anladım :) Rota boyunca keşke krampon taksaydık dediğimiz yerler oldu ama kramponları artık çantanın derinlerine atmıştık. Kuzey rotası olduğu için tüm günü Güneş yüzü görmeden zaman zaman üşüyerek geçirdik. Dönüşü klasik rotadan yaptık ve kampımıza döndüğümüzde saat 15.30 olmuştu.

Faaliyet boyunca genel olarak keyfimiz yerindeydi. Tırmanış süresince yolda başımıza gelenleri, konuşmaları vs. tekrar ve taklit ederek güle oynaya bir faaliyet yaptık.

Arkadaşlarıma tekrar teşekkür ediyorum.

Burak Serter

Okunma 6016 defa

552 yorum

• Yorum Linki eehsume Salı, 24 Kasım 2020 23:57 yazan eehsume

j94czk owhgqrgcihzr, [url=http://xveeyvkvntzl.com/]xveeyvkvntzl[/url], [link=http://nejgpgagdrsy.com/]nejgpgagdrsy[/link], http://povihajogojm.com/

• Yorum Linki hkvxfdifgnr Salı, 24 Kasım 2020 23:07 yazan hkvxfdifgnr

44jvQj cughxxcspofw, [url=http://peknprewghqn.com/]peknprewghqn[/url], [link=http://kyahzrdlvcrn.com/]kyahzrdlvcrn[/link], http://nelxuyxwzxkh.com/

• Yorum Linki Claire Çarşamba, 18 Kasım 2020 15:35 yazan Claire

I saw your advert in the paper tamoxifen cost uk Some fear the FDIC, under pressure from the Justice Department to join a global settlement, might agree to assume liability, a move that would effectively force another government agency to absorb billions of dollars in losses.

• Yorum Linki Wally Çarşamba, 18 Kasım 2020 15:35 yazan Wally

What company are you calling from? will my gp prescribe clomid In November of last year, the South American country sold$500 million in 2045 global bonds at a yield of 4.125 percent,as part of a debt liability operation that included a swap forshorter-dated paper and cash buybacks.

• Yorum Linki Gustavo Çarşamba, 18 Kasım 2020 15:35 yazan Gustavo

We used to work together much does ventolin hfa inhaler cost A Kuehne Nagel spokesperson said: “With the support of its customers and lengthy consultation with employees, including Unite members, KN Drinks Logistics has spent a number of years transitioning to a more flexible distribution model, which will hold stock at three existing large “hubs” supported by 23 transit points across the country. Eleven of these 23 transit points formerly operated as limited stock-holding locations.

• Yorum Linki Alyssa Çarşamba, 18 Kasım 2020 15:35 yazan Alyssa

I'd like to send this to instavital "The economic implications are huge as we now have it in our grasp to delink vision loss from ageing, which will have great impact on active, productive and more enjoyable ageing. This shift in the traditional perception of ageing is truly transformative," insisted IFA secretary general, Jane Barratt.

• Yorum Linki Jerrold Çarşamba, 18 Kasım 2020 15:35 yazan Jerrold

I've come to collect a parcel celecoxib capsules hard 100mg Mr Mukwege, who has been listed as a possible Nobel laureate in the past, set up a hospital and foundation to help tens of thousands of women raped by militants and soldiers in the Democratic Republic of Congo.

• Yorum Linki Esteban Çarşamba, 18 Kasım 2020 14:46 yazan Esteban

I'm about to run out of credit augmentin sinus infection how long On the other side is the prime minister, Ivanishvili, a fledgling politician and billionaire whose “Georgian Dream” coalition won the majority of seats in the parliament last October. His people now run the government.

• Yorum Linki Nevaeh Çarşamba, 18 Kasım 2020 14:46 yazan Nevaeh

A law firm smileactives directions Wilson was part of a rock star social set and introduced Manson around. Neil Young recommended Manson to Mo Ostin at Warner Records. No go. So Manson fixated on Terry Melcher — a successful record producer and the son of Doris Day who lived with Candice Bergen.

• Yorum Linki Gilbert Çarşamba, 18 Kasım 2020 14:46 yazan Gilbert

I'm originally from Dublin but now live in Edinburgh pristiq precio mexico The law firm has been chosen to represent the state on education issues, public records challenges, a transportation project, civil service disputes and cases involving the state self-insurance office.

Yorum Ekle

Gerekli olan (*) işaretli alanlara gerekli bilgileri girdiğinizden emin olun. HTML kod izni yoktur.